Alla inlägg under augusti 2016

Av Maria Larsson - 19 augusti 2016 23:40

Har kommit till ett vägskäl...vet varken ut eller in, upp eller ner...sorg eller glädje.
Funderar verkligen om man (jag) är nåt att ha...känner mig så "lost" just nu.
Undrar om nån verkligen skulle sakna mig om jag "bara är borta" en dag...min energi håller verkligen på att ta slut..men vem ska fylla på med ny energi åt mig???
Det sägs att man får energi/gentjänster tebax så småningom, om man ger det till någon som verkligen behöver. Är så glad åt att hjälpa till o ge en hjälpande hand, men när får jag tebax???
Min energi har tagit slut o går på sparlåga.
Sorgen över min pappa känns tungt just nu o längtar bara tills jag får krama honom igen...
Tur jag har det yngsta ? hemma som förgyller min tillvaro o fyller på min glädje.
Även glädjen att få ha underbara arbetskollegor....fanns inte de o den sammanhållningen på jobbet med mycket skratt o tokigheter..vad finns det då?
Funderar o funderar....väntar på bättre tider...som jag snart hoppas kommer.?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards