Alla inlägg under februari 2016

Av Maria Larsson - 21 februari 2016 01:25

Sitter i min ensamhet i natten o funderar på livet...vad det i egentligen betyder för mig.
Känner just nu alldeles tom på känslor o på ork att bry mig om, hur o varför. Jag får ändå INGEN energi tebax..ingenstans får jag igen den energin jag ger då fylls inte men "tank" på nånstans ifrån. .Hur gör man????
Har varit på en långpromenad i min ensamhet ute i bushen.....bara gått o gått.
Tankarna har kommit o gått. Vad jag är less på att alltid ställa upp på människor med att trösta o poscha på dem som har behövt.... ( har alltid gärna gjort det utan att fundera på att få nåt tebax)
Men nu börjar jag känna att orken min börjar vara slut. ....
Varför o vilken mening har jag kvar att uppfylla här i livet...????
Mina tårar fortsätter rinna ner för kinderna. .
Bara för att jag känner för det. Ledsen är jag o ingen bryr sig..That's it!
Spelar ju ändå ingen roll hur mycket jag gråter eker fäller mina tårar...ingen bryr sig!
Det kanske började med jobbet (har arbetsmoral o lite till...men ingen kredit...hemma får alla mig att känna mig som "Marjalisa med rutavdrag"- hon fixar till det hemma...
Just nu funderar jag på att söka annat jobb...hitta mitt nya liv..
Är så fruktansvärt less på energitjuvar!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards