Alla inlägg under oktober 2015

Av Maria Larsson - 17 oktober 2015 23:44

Lördag morgon har varit fridfull...vaknat till forsränning o sprak från elden tills nu. Filosoferat en stund framför brasan o sen en rask takt uppför i ca tio mil.
Inga ljud o inget störningsmoment fram tills vi var i lägret.
Brasan fixades av Leffe o Bengt efter vi dinerat i deras husvagn. Kvällsmys vid brasan o ljudet av forsen är en bonus efter en hård cykel/prommis pass idag..
Just nu har alla de andra lagt sig o jag kvar vid brasan. ..hinner tänka igenom dagens händelser o morgondagens. Sov gott !

Av Maria Larsson - 9 oktober 2015 21:46

Är så trött på sådana människor som tror sig vara ens bästa vän o sedan försöker ta ens eget liv..Har just en sådan "så kallad vän".
Folk som väljer att ta dennes (2:a) parti utan att hört bägge versioner. Undrar jag just vad det är för ena personer.
Varför ta den personens parti som de måste ha en "granne"-relation med, ( med mutor o gåvor av typ bulla o sylt mm.) Varför inte höra bägge parterna innan man väljer/samtycker eller delar sina åsikter om saken. Vuxna människor ska ju ändå kunna ha egna åsikter om sin del i saken. JAG vill inte bli anklagad i"tysthet" av någon annans synpunkter o "stalker/look-alike" utan at jag fått säga mitt.
Jag har alltid gått min "egna-väg" o haft mina starka egna åsikter i vad JAG vill i livet.
Sen har jag en stark medkänsla över människor dom är mindre "begåvade" med att peppa upp dem lite i livet.
Men nu har jag upplevt att den 2:a försöker ta över mitt liv genom att "skvallra" ut allt negativt om mig... varför??
Hon skulle ALDRIG varit den person hon är nu om inte jag hade stått vid dennes sida från början..
Blir så jäkla arg över att jag blir anklagad över nåt som de flesta som är på den 2:as sida får läsa om på dennes sida. Jag är ingen "fjortis" som måste lägga ut allt på Facebook före mig om allt o allting, bara för att de bor lite "offside". Jag har barn o 100% jobb o väldigt lite fritid kvar av dagen o hinner inte lägga upp allt som jag har varit "duktig" på. Jag vet att jag varit duktig på massor o klarat av både el-/snickeri-arbeten själv. Jag hinner inte (o tävlar inte i att vara först) med att lägga upp det på FB. Vill bevara min egna personlighet o presentera den själv utan en massa mellanhänder. Sen är det upp till var o en o bedöma det själv. Tack o god natt. ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards